maanantai 18. helmikuuta 2013

Haaste

HOO sai Selman plokista haasteen. Haasteen saajan tulee esitellä lempilelut, leikit ja mahdolliset temput joko kuvin tai sanoin. Mä, Alli, toimin nyt haamukirjoittajana. Pojalla on pahasti noi puruluun syöntihommat kesken.

Tässä HOOn lempilelut. Erityisesti noi punaiset renkaat ovat pojan mieleen. Se tunkee niitä mamille, että VEDÄ! Ja yleensä mäkin innostun ja alan hamuamaan rengasta suuhuni.. Siinä me sitten vedetään rengasta nenät kasassa.


Tottakai Ikean Råtat ovat ihan erityismaininnan arvoisia. Kestää isältä pojalle.
Kaikki varmasti odottaa nyt kuvaa siitä kuuluisasta muumista. Käytiinkin mamin kanssa kellarissa kuvauttamassa Muumi sekä Laattanalle, kellarin iloiset veijarit.

 


Veli rakastaa varastaa crockseja, core-tex -päällystettyjä kenkiä, Riekereitä, Camel-kenkiä yms. vähän sellaisia kalliimpia kenkiä. Se sujahtaa valon nopeudella kuistille ja varastaa vieraan kengän. Ja sitten pitää jahdata. Jahtaamiseen se varmaan koskaan kyllästy. Kuva viime kesältä, kun Veli pölli crocksin ja Siri-sisko jahtaa.
Sitten HOO tykkää leikkiä tyttöjen kanssa. Tykkäyksen kohteena tällä kertaa Selma.
 


Ja mähän oon HOOn paras ja eka leikkikamu. Tosin oon aika paljon aikuistunut, kun täytän ensi syksynä jo 4-vuotta. Kaikkeen en enää oikein lähde, ainakaan ihan joka kerta.
 


Sitten vielä pojan leluteesit:

1. Jos mä tykkään siitä, se on mun.
2. Jos se on mun suussa, se on mun.
3. Jos se oli mulla vähän aikaa sitten, se on mun.
4. Jos voin ottaa sen sinulta, se on mun.
5. Jos se näyttää siltä, että se on mun, se on mun.
6. Jos näin sen ensin, se on mun.
7. Jos se on syötävää, se on mun.
8. Jos sinulla on jotain ja lasket sen alas, se on mun.
9. Jos pureskelen rikki jotain, kaikki palaset on mun.
10. Jos väsyn siihen, se on sun.
11. Jos mä haluan sen takaisin, se on mun.

4 kommenttia:

  1. Hahhahhahahhaaaaaaaaaaaaaa... :D

    VastaaPoista
  2. Blogissani teille tunnustus! =)

    BTW...saisikohan mami tuon sanatunnistusjutun pois tästä kommentoinnista???!!! ;)

    VastaaPoista
  3. Mahtava Veli!! :)
    Allilla on aika tuima ilme, semmonen "vuosien kokemuksella nyt sua neuvon":)
    Onko Velillä muuten kovat kemut tulossa kun 2v. tulee täyteen?!

    VastaaPoista