torstai 11. huhtikuuta 2013

Russelirallia

Pääsiäinen 2013 oli varmasti mun kolmivuotisen elämäni parhain. Lauantaina pakattiin ittemme mökille ja kohti Kihniötä. Sää suosi ja saatiin HOOn kanssa painaa jäällä niin paljon kuin russelin sielu sieti. Illalla käperryttiin lämpimien peittojen alle huilaamaan ja odottamaan seuraavaa päivää.

Meillä ei ole kuin kilo painoeroa mun hyväksi ja niinpä mä liidinkin pitkin hankikantoa kun taas poika kynti.

Mitäpä tässä turhia turisemaan. Tässä kuvia meidän pääsiäisestä.







 
Tietä käyden tien on vanki, vapaa on vain umpihanki.
 
 
 
Ooooo sooleeee miiiiiooooo!!


Jäällä näkyi myös täplikäs rusakko.
 
Mä vormula ykkösenä.

 
Äkkijyrkkäjarrutus.


Komea urosmiäs HOO.
 
 
Ihana pääsiäinen, kunhan toi HOO antais mulle vähän enemmän elintilaa.
 

5 kommenttia:

  1. Siis ihan mahtavalta näyttää! Ihan parhautta tuollaiset jäälenkit!!! =)

    VastaaPoista
  2. Teillä on kyllä vietetty ihana pääsiäinen =)

    VastaaPoista
  3. Siis pikusen huisia menoa ollut!! Kerrassaan mahtavia kuvia ja kuvattavia! :)

    VastaaPoista
  4. Ihan huippispääsiäinen teillä ollut! Meillä emäntä sairasti koko pääsiäisen (ja vähän enemmänkin), joten me ollaan oltu vähän niinku jumissa täällä kotinurkissa. Kyllä mä vähän ennen pääsiäistä kerkesin kanssa käymään mökillä riehumassa järven jäällä. Harmi vaan, kun mulla ei ollut kaveria mukana. Kaksin aina kivempaa :)

    Mukavaa kevät viikonloppua toivottelee Velmu

    VastaaPoista